Urheilu ja oikeus -vuosikirja

Urheiluoikeuden yhdistys on julkaissut Urheilu ja oikeus -nimistä vuosikirjaa vuodesta 1998 lähtien. Vuosikirjasta on julkaistu vuosittain yksi numero. Vuosikirjassa julkaistaan ajankohtaisia artikkeleita urheiluoikeuden eri aloilta.

Vuosikirja jaetaan kaikille yhdistyksen jäsenille. Jäsenkunnan lisäksi vuosikirja on viime vuosina jaettu myös kaikille Valo ry:n avainseurarenkaaseen kuuluville urheiluseuroille, yliopistojen oikeustieteellisille tiedekunnille sekä johtaville tiedotusvälineille ja muille sidosryhmille. Vuosikirjan levikki on ollut noin 600 kappaletta.

Vuosikirjaan otetaan julkaistavaksi kirjoituksia yhdistyksen jäsenkunnalta sekä muilta urheiluoikeudesta kiinnostuneilta henkilöiltä. Artikkelin kirjoittamisesta kiinnostuneita henkilöitä pyydetään ottamaan yhteys vuosikirjan päätoimittaja Tapio Rantalaan, sähköposti urheilujaoikeus@gmail.com.

Vuosikirjassa julkaistaan myös mainoksia. Mainoksen julkaisemisesta kiinnostuneita tahoja pyydetään ottamaan yhteyttä päätoimittaja Tapio Rantalaan.

Vuosikirjan vanhoja numeroita voi tiedustella yhdistyksen sihteeriltä olli.rauste@sok.fi.

Urheilu ja oikeus -vuosikirjassa julkaistuja kirjoituksia