Tilaisuudet

Jäsentilaisuus Kuopiossa 22.5.2017

Kevään toinen jäsentilaisuus järjestetään maanantaina 22.5.2016 kello 16.30 Kuopion kirjaston luentosalissa Maaherrankatu 12, Kuopio.

Yhdistyksen sihteeri Olli Rauste alustaa uuden kirjansa teemasta ”Lasten ja nuorten urheilun oikeussäännöt”. Urheilun oikeusturvalautakunnan jäsen Timo Pennanen jatkaa aiheesta ”Asioiden käsittely urheilun oikeusturvalautakunnassa”. Lopuksi tilaisuuden järjestäjänä toimiva asianajaja Matti Reinikainen kertoo aiheesta ”Kokemuksia Suomen Palloliiton valitusvaliokunnasta”.

Jäsentilaisuus koripallon EM-kisojen alkulohkon yhteydessä 6.9.2017

Syksyn toiminta käynnistyy jäsentilaisuudella Helsingissä järjestettävän koripallon EM-kisojen alkulohkon yhteydessä. Alustavasti on sovittu, että tilaisuus järjestettäisiin keskiviikkona 6.9.2017 kello 16.30 Hartwall Areenalla. Ensin olisi tunnin mittainen alustus EM-kisojen järjestämiseen liittyvästä aiheesta. Kello 17.30 seurattaisiin EM-kisojen ottelu Kreikka-Puola.

Tarkemmat tiedot tilaisuudesta annetaan elokuun lopussa.

Pohjoismaisen seminaarin ilmoittautuminen avataan toukokuussa

Helsingissä 27-28.10.2017 järjestettävän urheiluoikeuden perinteisen pohjoismaisen seminaarin ohjelma on lähes valmis. Seminaarin kutsu ja ilmoittautumisohjeet julkaistaan toukokuussa.