Tilaisuudet

Vuosikokous keskiviikkona 28.2.2024

Urheiluoikeuden yhdistyksen vuosikokous pidetään keskiviikkona 28.2.2024 kello 17.00 Asianajotoimisto Castren & Snellman Oy:n kokoustiloissa, Eteläesplanadi 14, Helsinki.

Vuosikokouksen jälkeen noin kello 17.30 järjestetään keskustelutilaisuus aiheesta EU-tuomioistuimen ISU, Superleague ja RAFC tapaukset – kilpailuoikeudellisia näkökulmia. Alustajina toimivat Asianajotoimisto Castren & Snellmanin kilpailuoikeusryhmän vetäjä, asianajaja Jussi Nieminen sekä Suomen Palloliiton pääsihteeri Marco Casagrande.

Urheiluoikeuden pohjoismainen seminaari Oslossa 1.-2.11.2024

Urheiluoikeuden perinteinen pohjoismainen seminaari järjestetään Oslossa 1.-2.11.2024. Asiasta tiedotetaan tarkemmin lähempänä seminaaria.

Urheiluoikeuden yhdistys täyttää 30 vuotta

Urheiluoikeuden yhdistys on perustettu huhtikuussa 1994. Tänä vuonna tulee kuluneeksi 30 vuotta yhdistyksen perustamisesta. Juhlavuoden kunniaksi yhdistys järjestää erillisen 30-vuotisjuhlatapahtuman. Tapahtumasta tiedotetaan tarkemmin lähempänä tilaisuutta.