Tilaisuudet

Jäsentilaisuus yhdenvertaisuudesta urheilussa 8.10.2018

Yhdistyksen syksyn ensimmäinen jäsentilaisuus järjestetään maanantaina 8.10.2018 kello 17.30-19.30 (HUOM! poikkeuksellinen alkamisaika!) Asianajotoimisto Roschierin vieraana osoitteessa Kasarmikatu 21 A, Helsinki.

Tilaisuuden aiheena on syyskesällä paljon julkisuudessa ollut teema yhdenvertaisuus urheilussa. Aiheesta alustavat yhdenvertaisuuslain osalta erityisasiantuntija Robin Harms sekä mahdollisesti myös ylitarkastaja Anni Valovirta Yhdenvertaisuusvaltuutetun toimistosta sekä tasa-arvolain näkökulmasta ylitarkastaja Miko Lempinen Tasa-arvovaltuutetun toimistosta.

Yhdistyksen jäsenet tervetuloa osallistumaan keskusteluun ja tutustumaan Asianajotoimisto Roschierin uusiin toimitiloihin!

Pikkujoulu 27.11.2018

Yhdistyksen perinteisen pikkujoulun ajankohdaksi on alustavasti varattu tiistai 27.11.2018 Veikkaus Oy:n edustustiloissa Pohjoisesplanadilla. Tilaisuuden aihe ja muut tiedot kerrotaan loka-marraskuun vaihteessa.

Opintomatka Chicagoon suunnitteilla

Yhdistyksen hallitus valmistelee opintomatkaa Chicagoon. Matkan ajankohta olisi alustavasti 4.-9.4.2019. Lähtö tapahtuisi torstaina 4.4.2019 kello 13.30 ja takaisin Helsingissä oltaisiin tiistaina 9.4.2019 kello 10.25. Lennot olisivat Finnairin suoria lentoja.

Matkan ohjelmassa olisi NHL-ottelu Chicago Blackhawks - Dallas Stars sekä NBA-ottelu Chicago Bulls - Philadelphia 76ers. Lisäksi ohjelmassa olisi urheiluoikeuteen liittyvää asiaohjelmaa.

Tarkemmat tiedot matkasta ilmoittautumisohjeineen selviävät loka-marraskuussa.