Opintomatka Tokioon

OPINTOMATKA TOKIOON 16.-21.4.2020

Lentoaikataulut

Helsinki to 16.4.2020 klo 17:45 > Tokio pe 17.4.2020 klo 09:10 (AY 073)

Tokio ti 21.4.2020 klo 11:00 > Helsinki ti 21.4.2020 klo 15:00 (AY 074)

Ohjelma

Oikeudellisen ohjelman järjestää Japanin Urheiluoikeuden yhdistys (JSLA). Alustava ohjelma:

• miniseminsaari/paneelikeskustelu alaikäisten oikeuksista urheilussa Japanissa ja Suomessa;
  • miniseminaari/paneelikeskustelu urheilun tapaturmaturvasta ja työehtosopimuksista Japanissa ja Pohjoismaissa;
  • Isännistämme Takuya Yamazaki työskentelee Tokyo 2020 järjestelytoimikunnan ja usean lajiliiton kanssa. Toiveissamme on saada järjestymään tapaaminen sekä olympialaisten järjestelytoimikuntaan että lajiliittoon hänen kauttaan;
  • Koska useat isännistämme työskentelevät asianajotoimistoissa, tulee ohjelmassa olemaan myös vierailu urheiluoikeutta hoitavassa asianajotoimistossa joko e.m. miniseminaarien yhteydessä tai erikseen;
  • pääsyliput yhteen tai kahteen urheilutapahtumaan; sekä
  • perinteinen yhteisillallinen.

Majoitus

Majoitus tapahtuu turistiluokan (neljä tähteä) hotellissa Park Hotel Tokyo ydinkeskustassa. Hintaan sisältyy aamiainen.

Hinta

Matkan hinta yhdistyksen tuen jälkeen on kahden hengen huoneessa 1.640 euroa ja yhden hengen huoneessa 2.320 euroa.

Hinta sisältää lentoliput, majoituksen, aamiaisen hotellissa, yhteisen illallisen, pääsyliput sekä vierailut.

Ilmoittautuminen

Matkalle on varattu 25 paikkaa. Sitova ilmoittautuminen tapahtuu sihteerille sähköpostilla olli.rauste@sok.fi tai puhelimella 0107682241. Ilmoittautuminen päättyy keskiviikkona 15.1.2020 kello 15. Ilmoittautumisessa on mainittava huonetyyppi (1hh/2hh).

HUOM! Aiemmasta käytännöstä poiketen ilmoittautumisen yhteydessä ei makseta ennakkomaksua. Jos ilmoittautuneita on yli 25, hallitus nimeää matkan osanottajat 16.1.2020 yhdistyksen opintomatkoja koskevien sääntöjen 2 §:n mukaisesti (säännöt on julkaistu yhdistyksen kotisivulla). Ilmoittautumisajankohta ei vaikuta osanottajien valintaan.

Matkalle hyväksyttyjen tulee maksaa ennakkomaksu 700 euroa viimeistään 23.1.2020 Urheiluoikeuden yhdistyksen tilille S-Pankki FI08 3939 0030 8766 35. Osanottajan peruuttaessa matkan ennakkomaksua ei palauteta.

Loppuosa matkan hinnasta on maksettava 20.2.2020 mennessä.

Osallistuminen opintomatkalle edellyttää osallistumista myös matkan ohjelmaan kuuluviin vierailuihin.